الجمعة، 19 فبراير 2010


دايما تقولي حاسس إني وحيدازاي يا حبيبي وأنا جنبك وإنت عندي أغلي حبيبعمري ما هفكر أخدعك زي الي حصلك من قريبولا عمري هسيبك وأقولك روح شوف لك غيري حبيبحبيبي نفسي تحس بخوفي عليكخوفي تسبني وتيجي في يوم وتقولي أنا مش ليكوأنا من زمان وأنا بتمني أكون بس ليكمرت الأيام والأمنية ده في قلبي بتزيدلحد ما جيت في يوم وقلتلي يا حبيبي نفسي فيك حبيبووعدتني أنك عمرك عني ما هتغيبوقلبك هيفضل مني قريبيوميها حسيت إني الوحيد علي الأرض سعيدآه ..آه.. مش قادر أوصفلك حسيت إني إنسان جديدروحي رجعتلي بعد ما كانت بعيد وقلبي حس بحب جديد من ساعتها وأنا قلبي متعلق بيكبقيت معرفش أنام إلا لما أطمن عليكبشتاق لك في كل يوم جديدوقبل ما أفكر في نفسي والله بفكر فيكدايما علي بالي ولا عمري عنك هغيبمن غير ما تقول علي الي جوالك انا بحس بيكقلبي بيفهمك من نظرات عنيكعايز أقولك إن مش من طبعي أحسسك بحبي وأنا بخدع فيكده حتي حرام عليّ لو عملت كده فيكأنت تستاهل إني أعيش جنبك وحواليكودايما أشتاق آووووي لعنيكحبيبي محتجالك جنبي قريب
وإياك تسبني وإوعدني تكون ليا حبيبومن روحي يا حبيبي دايما قريب منىوهي دي حكايتي معاك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق